Namen programa
Program vzpostavlja ustrezne medsebojne povezave in vključuje strokovne rešitve in rezultate več mednarodnih in nacionalnih projektov v zadnjih sedmih letih na področju vrtcev, osnovnih in srednjih šol pri razvijanju različnih vrst pismenosti, novih strategij učenja in poučevanja ter ustvarjanja ustreznega e-podprtega učnega okolja. Namenjen je ranljivim skupinam: otrokom s posebnimi potrebami in otrokom iz ekonomsko šibkejših okolij.
Aktivnosti
Aktivnosti potekajo v treh večjih sklopih:
A. Oblikovanje pristopov oz. pedagoških strategij za povečanje dostopnosti in enakih možnosti v vzgojno izobraževalnih institucijah, ki izvajajo prilagojen izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom (ciljna skupina so otroci s posebnimi potrebami);
B. ABC e-šole za oblikovanje pristopov oz. pedagoških strategij za povečanje dostopnosti in enakih možnosti predvsem otrok iz ekonomsko šibkejših okolij;
C: Predstavitev in izmenjava rezultatov med šolami, ki so vključene v projekt na področju dela z ranljivimi skupinami.
Cilji
1. Senzibilizirati šolski prostor za delo z ranljivimi skupinami in inkluzivno paradigmo;
2. Nadgraditi dobro vzgojno izobraževalno prakso s strokovnimi rešitvami in rezultati dosedanjih mednarodnih in nacionalnih projektov in vključiti nove pristope in pedagoške strategije za delo z otroki s posebnimi potrebami in e-podprto učno okolje v obstoječe uspešne modele in oblike dela.
3. Izdelati nova usposabljanja za opolnomočenje vzgojiteljev, učiteljev, ravnateljev in drugih strokovnih delavcev za delo v e-podprtem učnem okolju;
4. Spodbuditi izmenjavo in širjenje izkušenj pri oblikovanju in uvajanju strategij za povečanje dostopnosti in enakih možnosti med šolami, ki izvajajo prilagojen izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom in drugimi šolami, ki spodbujajo rabo IKT v različnih strategijah poučevanja in spremljanja učencev.