Leto je naokoli in pred nami je 2. april, svetovni dan zavedanja o avtizmu, ki je namenjen spodbujanju ozaveščanja celotne družbe k boljšemu poznavanju avtizma ter opozarja na pomen zgodnjega odkrivanja in ustrezne obravnave oseb z avtizmom.
Med nami živi vse več oseb z avtizmom. Osebe z avtizmom in njihove družine živijo drugačno življenje kot večina ljudi – življenje, polno vsakodnevnih izzivov, skrbi, vsakodnevnega prilagajanja nešteto situacijam, ki jih večina ljudi razume kot nekaj samoumevnega. Zaradi drugačnega pogleda na svet ter razumevanja dogajanj okrog sebe se osebe z avtizmom in njihove družine vse prepogosto znajdejo v hudih stiskah. K temu žal pripomore tudi nesprejetost oseb z avtizmom s strani ožje in širše okolice, ki jih ne prepozna kot pomoči potrebne, zato so pogosto spregledani in niso aktivno vključeni v življenje.
Na naši šoli se zavedamo, da so učenci z avtizmom edinstveni in unikatni, polni znanja, različnih spretnosti in številnih talentov. Zato se pri delu z učenci z avtizmom trudimo za vsakega od njih poiskati najbolj ustrezno metodo in obliko dela, s katero bomo čim bolj razvijali njihovo samostojnost ter jih usposobili za aktivno življenje.
Ker je tudi letošnje šolsko leto drugačno, smo se odločili obeležiti svetovni dan zavedanja o avtizmu z likovnimi izdelki naših učencev z avtizmom. Tokrat so se preizkusili v risanju fraktalnih risb, s katerimi so nam ponazorili svoje dojemanje sveta. Kako čarobno je to, si lahko ogledate v fotogaleriji.
Vabljeni pa tudi k branju letošnje poslanice Zveze nevladnih organizacij za avtizem Slovenije, ki jo najdete na spodnji povezavi:
zapisala Gabriela Maček